Moduł 2 PP: Granice wyobraźni – profesjonalne prezentacje
Poziom trudności:
★ ★ ★ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
Prezentacje – mogą wbić się w pamięć, można je zapamiętać. Z dobrej strony lub tej złej. Moduł pozwoli na tworzenie prezentacji, które bez wątpienia pozostaną w pamięci a ich przekaz ograniczy tylko wyobraźnia. Poznaj podstawowe zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji, które przykują uwagę i stworzą odpowiednie skojarzenia. Co możemy uzyskać przy użyciu narzędzi, które mamy do dyspozycji w programie PowerPoint?
co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module
-
Znać podstawy obsługi programu PowerPoint, które można uzupełnić w ramach modułu pierwszego
czego można się nauczyć
- Pracy z zaawansowanymi funkcjami programu
- Poprawnego definiowania celów i odbiorców prezentacji
- Prostego i szybkiego zarządzania wyglądem prezentacji
- Wykorzystywania elementów innych plików w prezentacjach
- Korzystania z narzędzi ułatwiających prezentację
co będzie realizowane w trakcie tego modułu
- Przypomnienie podstawowych narzędzi dostępnych w programie
- Projektowanie prezentacji
- Dla kogo, po co? – definicja celu i odbiorcy prezentacji
- Tworzenie własnych wzorców prezentacji
- Zaawansowane elementy prezentacji
- Wstawianie i edycja diagramów
- Praca z elementami pochodzącymi z innych plików
- Wstawianie nagrań dźwiękowych i filmowych
- Pokaz slajdów – opcje zaawansowane
- Ułatwienia pracy dla prezentera
W ramach zajęć otrzymujesz
- Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
- Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
- Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
- Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)
Trenerzy prowadzący zajęcia
- Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
- Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
- Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową
Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
- Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
- Komunikację głosową
- Przesyłanie obrazu z kamery
- Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
- Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
- Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
- Komputera z stałym dostępem do internetu
- Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
- Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
- Oprogramowania MS Office 2013 lub nowszego
- Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)