Outlook on-line

Poziom:
-
Forma zajęć:
Zajęcia praktyczne z trenerem stacjonarnie lub on-line
Czas:
4 h
 

 


Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich którzy do tej pory pracowali w MS Outlook w wersji stacjonarnej i przechodzą na wersję on-line.

Na szkoleniu uczestnicy poznają nowe możliwości Outlooka w chmurze i zostaną zapoznani z nowym odświeżonym widokiem aplikacji, wiadomości i kalendarza.

Wymagania:

  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Dobra umiejętność korzystania z Internetu
  • Dobra znajomość programów MS Outlook w wersji stacjonarnej

Zagadnienia:

  • Ustawienia Outlook-on-line
    • Podpis
    • Autoresponder
    • Opóźnienie wysłania wiadomości
    • Przegląd innych przydatnych ustawień
  • Foldery i wiadomości
    • Zarządzanie folderami
    • Zarządzanie wiadomościami
  • Okno wiadomości
    • Nowe (odświeżone) okno nowej wiadomości
    • Opcje okna wiadomości
    • Planowanie wysłania wiadomości
  • Kalendarz
    • Zarządzanie kalendarzem
    • Planowanie terminów/spotkań
  • Zadania
  • Pliki

W ramach zajęć otrzymujesz
  • Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
  • Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
  • Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)

Trenerzy prowadzący zajęcia
  • Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
  • Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
  • Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową

Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
  • Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
    • Komunikację głosową
    • Przesyłanie obrazu z kamery
    • Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
    • Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
  • Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
    • Komputera z stałym dostępem do internetu
    • Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
    • Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
    • Oprogramowania MS Office 2013 lub nowszego
    • Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)